OPIS AKCIJE
Opišite nam šta ste tačno radili i koji su rezultati. Potrudite se da rezultate opišete tako da budu merljivi. Maksimalno 1000 karaktera.
Priprema – prepoznavanje porodica drveća u Parku Jugoland.
Prevod 25 naziva – latinski, srpski, mađarski, engleski jezik. Izrada 25h3 QR code-a koji digitalno povezuju posetioce parka sa stranicama Vikipedije o svakoj vrsti drveća.

Dizajn 25 različitih nalepnica (+1 ogromna info tabla) koje govore o karakteristikama i porodicama drveća. Opuštanje i razonoda volontera i učesnika akcije uz puštanje muzike i karaoke pevanje.
KAKO STE PROMOVISALI AKCIJU?
Lokalne novine, radio emisije, društvene mreže, bitni sajtovi u vašoj zajednici, pa čak i direktan kontakt sa ljudima na pijaci, u prodavnici, na igralištu ili u školi.
Slanjem cirkularnog pisma putem elektronske pošte partnerskim organizacijama, poznanicima, i kontaktima. Objavljivanjem akcije kao događaja na lokalnom portalu „subotica.com“, „subotica.info“ i „gradsubotica.rs“
Objavljivanje akcije kao događaja na fejsbuk stranicama „EEE Koncept“ i „Mini Jugoslavija“.
Objavljivanjem albuma slika sa akcije na fejsbuk stranicama.
Gostovanjem na jutarnjem programu „TV Subotica“.
Pisanjem reportaže za „Subotičke Novine“, i „Čoladi Kor“ (mađarski nedeljni magazin).